21 listopada 2014

Jak dostać -50% na kolorówkę w Super Pharm?


Drogerię Super Pharm znałam dotychczas dosyć słabo - byłam w niej kilka razy przy okazji wizyty w centrum handlowym, ale zawsze czułam się tam nieco zagubiona. Dużo słyszałam o promocjach i przecenach, ale zawsze jak już tam byłam nic ciekawego nie rzucało mi się w oczy. Kilka miesięcy temu w moim mieście pojawiła się samodzielna filia SP, do której również bardzo długo nie mogłam trafić. Kiedy wreszcie poszłam, okazało się, że drogeria ma przygotowanych wiele ofert dla klientów posiadających kartę klubu LifeStyle. Nie zastanawiając się długo, od razu postanowiłam również się o takową kartę postarać.
Wniosek o wydanie karty możemy wypełnić bezpośrednio na miejscu w drogerii lub na spokojnie wydrukować go ze strony Super Pharm i zanieść do sklepu - polecam Wam ten drugi sposób, ponieważ dzięki temu cały proces przebiega o niebo sprawniej i zajmuje znacznie mniej czasu. Pani w drogerii szybko wprowadziła do systemu wszystkie niezbędne dane i już po chwili trzymałam w rękach swoją kartę klubową.

A przechodząc do sedna postu: obecnie trwa promocja, podczas której każda osoba, która zdecyduje się przystąpić do klubu LifeStyle, razem z kartą otrzymuje jednorazowy kupon gwarantujący zniżkę -50% na jeden produkt do makijażu lub paznokci. Nie wiem, czy będę częstym gościem w Super Pharm, ale cieszę się, że udało mi się skorzystać z takiej ciekawej promocji i kupić kosmetyk, na który czaiłam się już jakiś czas, ale wahałam się ze względu na jego cenę :)

Czy warto wyrobić sobie kartę?
Ja zdecydowanie jestem zwolenniczką kart partnerskich. Jeżeli możemy czerpać jakieś korzyści w postaci promocji i zniżek, nie ponosząc żadnych konsekwencji, to czemu mielibyśmy nie skorzystać? Dodatkowo, zakładając kartę zapisujemy się na bezpłatny smsowy newsletter, w którym otrzymujemy informacje o najnowszych przecenach i promocjach oraz czasie ich trwania.

Na co się zdecydowałam, korzystając z kuponu -50%?
Na poczwórną paletkę brązowo-beżowych cieni Diamond Glow od Maybelline. Ich cena regularna w Super Pharm wynosi obecnie prawie 40 zł, więc cieszę się, że udało mi się je upolować za niecałe 18 :) Niebawem na blogu recenzja.


A czy Wy lubicie zakupy w Super Pharm? Warto przekonać się do tej drogerii?

7 komentarzy:

  1. Mam wiele kart tego typu, ale do Super Pharm nie mam, także muszę się zainteresować, bo często kupuję tam dermokosmetyki np. :) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzisz to ja mam tą kartę :) Może na weekendzie się wybiorę do SP :)
    Ja bardzo lubię tą drogerię i najczęściej do niej zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie kupiłam nic w tym sklepie, ze sklepów kosmetycznych chodzę chyba tylko do Rossmanna i no-name'ów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę kartę i czasem faktycznie są dobre promocje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam tej karty, ale rabat jak dla mnie widziany, więc może czas założyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam stałego dostępu do ich drogerii... A szkoda ;)
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny. Obserwuję! I zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu chcesz się ze mną skontaktować, pisz bezpośrednio na adres tytezmozesz7@gmail.com. Odpowiem na każdą wiadomość :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...