26 marca 2015

LUTY w zdjęciach

Acai
czekoladki walentynkowe własnej roboty / sok z jagód acai - codziennie przed śniadaniem i przed snem / moja nowa sypialnia :) / WIOSNA!
Ostatnie tygodnie to dla mnie czas dosyć dużych zmian - zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym, dlatego też blog, chcąc nie chcąc, musiałam przesunąć na dalszy plan. Mam nadzieję, że kiedy wreszcie wszystko się ustabilizuje, będę mogła tu wrócić z nowymi pomysłami i wiosennym zapałem :) oczywiście jak tylko będę miała internet w nowym domu, bo teraz działam na wiecznie zrywającym się łączu, o nie jest ani łatwe, ani tym bardziej przyjemne ;)


Dzisiejszy fotomix jest nieco spóźniony, jednak nie chciałam odpuścić pokazania Wam zdjęć z mojego zakręconego lutego. Miłego oglądania :)

tulipany wiosna
po lewej kwiaty na pożegnanie od znajomych z firmy / po prawej tulipany w salonie
Siberian Husky
fotomix bez psów to fotomix stracony :)
kitchen decorations
dodatki do kuchni - niby niewiele, a jednak odmieniają wnętrze
karnawał
jeżeli piec faworki, to koniecznie hurtem, z 40 jajek.
sushi
sushi time / delikatne wiosenne ombre

Tak wyglądał mój luty - standardowo, pełen psów i jedzenia, oraz tak dla odmiany, typowo wiosennych kwiatów :) a już niebawem zdjęcia z marca!

4 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu chcesz się ze mną skontaktować, pisz bezpośrednio na adres tytezmozesz7@gmail.com. Odpowiem na każdą wiadomość :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...