17 maja 2015

Kampania trnd i początek testowania depilatora Braun Silk-épil 9

 trnd braun silk epil

W zeszły czwartek, czyli dokładnie dwa dni po ogłoszeniu oficjalnych wyników rekrutacji, dotarła do mnie paczka ambasadorska firmy trnd. Do testów nowego depilatora Braun Silk-épil 9 zostało wybranych 120 dziewczyn, a ja jestem jedną z nich ;)

O drodze, jaką przebyła do mnie paczka byłam na bieżąco informowana mailem, więc spokojnie mogłam zorganizować sobie wszystko tak, żeby bez problemu spotkać się z kurierem. Samo otwieranie paczki było nieco bardziej emocjonujące niż zwykle, ponieważ do ostatniej chwili nie wiedziałam, który z trzech dostępnych do testów zestawów otrzymam. Okazało się, że zostałam szczęśliwą posiadaczką modelu SkinSpa 9-961, a więc wersji ze specjalną szczoteczką peelingującą skórę - zdecydowanie był to strzał w dziesiątkę ;)

depilator Braun Silk epil 9

Lada dzień zaczynam testy, na pewno dam Wam znać, czy zestaw przypadł mi do gustu - jestem dobrej myśli, ponieważ produkty marki Braun są mi znane od lat. Jeśli interesujecie się tematem, zachęcam do przeczytania mojej poprzedniej recenzji dwóch z ich depilatorów TUTAJ.

8 komentarzy:

  1. GRATULACJE ! Ja jestem posiadaczką modelu 8 i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, też bym chętnie przetestowała ten depilator :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę powiedz mi tak szczerze, czy między tymi wszystkimi depilatorami, które testowałaś zauważyłaś dużą różnicę w użytkowaniu? Nigdy nie używałam depilatora i prawde mówiąc trochę nie chce mi się wierzyć, że może być aż tak duża różnica

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się zastanawiam... Ile depilator musi kosztować, żeby spełniał swoją funkcję ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedz mi tak szczerze, czy opłaca się go kupić, czy lepiej wybrać inny?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu chcesz się ze mną skontaktować, pisz bezpośrednio na adres tytezmozesz7@gmail.com. Odpowiem na każdą wiadomość :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...