8 maja 2015

KWIECIEŃ w zdjęciach

wielkanocna babka kajmakowa mojego autorstwa / kwiecień zdecydowanie był miesiącem pieczenia babeczek ;)

Przygotowując ten wpis zdziwiłam się, jak dużo zdjęć zrobiłam w kwietniu - a jest to niewątpliwy dowód na to, jak dużo się działo ;) Przed Wami szybki przegląd mojego ostatniego miesiąca. Miłego oglądania!
Lemon, Milka i Junior
nowa pościel, a od razu cała sypialnia jakby ładniejsza / wiosna, wszystko kwitnie

w kwietniu udało nam się wyskoczyć na weekend na Mazury - trafiliśmy świetną ofertę na Grouponie, więc żal było nie skorzystać!

również w kwietniu dowiedziałam się, że zostałam ambasadorką nowej Karotki Plus - od lat uwielbiam soki marchewkowe, więc był to strzał w dziesiątkę!

kwietniowe manicure


3 komentarze:

  1. Świetne zdjecia, uwielbiam takie posty Babeczki mnie urzekly i już lecę kręcić ciacho *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjecia, uwielbiam takie posty Babeczki mnie urzekly i już lecę kręcić ciacho *.*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu chcesz się ze mną skontaktować, pisz bezpośrednio na adres tytezmozesz7@gmail.com. Odpowiem na każdą wiadomość :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...