16 kwietnia 2015

Tropikalne ombre



Na moich paznokciach dawno już nie gościło ombre, dlatego uznałam, że powinno wrócić tam w wielkim stylu ;) tak też powstał pomysł na ombre w wydaniu tropikalnym. 

Lakiery, których użyłam to róż (57) i pomarańcz (21) z Golden Rose Color Expert, oraz żółty z serii Clubbing Colors od Miss Sporty (szczerzej pisałam o nim TUTAJ - wtedy był dla mnie rozczarowaniem, teraz udało mi się znaleźć na niego sposób). 


Cieniowanie standardowo wykonałam najzwyklejszym zmywakiem kuchennym :) Dodatkowo, na dwóch paznokciach dodałam delikatną, koronkową naklejkę wodną. (inne manicure z naklejkami wodnymi znajdziecie TUTAJ i TUTAJ).

Efekt wyszedł może trochę zbyt kolorowo-wakacyjny jak na kwiecień, więc pewnie wrócę do niego ponownie podczas letnich miesięcy :)


12 komentarzy:

  1. Idealne połączenie kolorów na cieplejsze dni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolorki idealne na tak piękna pogodę: **

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kolorki idealne na tak piękna pogodę: **

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie pomalowane paznokcie i bardzo ładny wzorek na wybranych palcach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, kojarzą mi się z plażą i palemkami :D Mam pytanie, widziałam jak na Rainbow above me pisałaś, że kupiłaś gdzieś Colorstay za 25 zł z darmową przesyłką. Mogłabyś podać adres tego sklepu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, no pewnie nie ma problemu - Revlona kupowałam w drogerii ekobieca,pl :) ostatnio był przeceniony nawet na 22 zł, ale nie wiem czy promocja jest nadal aktualna :) pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu chcesz się ze mną skontaktować, pisz bezpośrednio na adres tytezmozesz7@gmail.com. Odpowiem na każdą wiadomość :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...