16 września 2014

Weekendowe nowości lakierowe + niebieski manicure

Vipera Miyo Ados Manicure
Zawsze miałam słabość do lakierów, ale ostatnimi czasy w zasadzie nie mogę się pozbyć poczucia, że potrzebuję ich więcej... i więcej! W zasadzie za każdym razem, gdy mijam jakąś drogerię, po prostu nie mogę odmówić sobie zakupu chociażby jednego malutkiego lakieru... I tym właśnie sposobem, w zeszłą sobotę stałam się posiadaczką trzech pięknych niebieskości, z których jedna okazała się być bardziej fioletem ;)

Lakier numer 1 to Vipera z serii Polka nail polish (52) - lakier kosztował 4.20 zł
Lakier numer 2 to MIYO Nailed it (35 MARS) - kosztował 5, 49 zł
Lakier numer 3 to Ados Extra Long Lasting (544) - kosztował 6, 50zł. 

Z całej trójki planowałam zrobić ombre, które ostatnio króluje na moich paznokciach praktycznie bez przerwy, jednak okazało się że MIYO w słońcu jest bardziej fioletowy niż niebieski - dlatego też zastąpiłam go błękitem od Eveline. Pod spodem kilka zdjęć tego, co z całego zamieszania powstało :)

Ombre manicure

Ombre manicure Miyo Ados Vipera

Ombre manicure Miyo Ados Vipera


Lubicie niebieskości na paznokciach?

11 komentarzy:

  1. Piękny manicure ;) Uwielbiam takie kolorki na paznokciach .

    OdpowiedzUsuń
  2. niebieski to mój faworyt wśród lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o niebieskości, to ja raczej zawsze stawiałam na pastele i błękity - chyba pierwszy raz pomalowałam paznokcie na bardziej wyrazisty niebieski kolor ;)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe połączenie! Mi nigdy nie może wyjść tak ładnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko wyszło! Bardzo mi się takie połączenie niebieskości podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci to wyszło, bardzo podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdobienie :) Lubię niebieski na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie to wyszło! Jej jak ja bym chciała tak umieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojna głowa, wszystkiego można się nauczyć :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu chcesz się ze mną skontaktować, pisz bezpośrednio na adres tytezmozesz7@gmail.com. Odpowiem na każdą wiadomość :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...