18 września 2014

4 pudry - który jest najlepszy?

Synerger Bourjois Jadwiga Rimmel

Puder od lat jest moim absolutnym kosmetycznym niezbędnikiem, ponieważ jestem posiadaczką cery mieszanej ze skłonnością do błyszczenia w strefie T. Gdybym miała wybierać, pewnie prędzej zrezygnowałabym  z podkładu niż z pudru matującego. Jeszcze kilka lat temu uwielbiałam testować pudrowe nowości, szukając produktu, który będzie odpowiadał mi najbardziej, jednak już od dawna jestem dosyć stała w swoich wyborach. Dziś przedstawię Wam 4 pudry w przedziale cenowym od 40 do 7 zł i postaram się udowodnić, że niekoniecznie to co najdroższe musi być najlepsze :)


Synergen Compact Powder

Synergen Compact Powder

Antybakteryjny puder w kompakcie. Kosmetyk, w którym zakochałam się już dawno temu i po dziś dzień pozostaję mu wierna i nie wyobrażam sobie codziennego makijażu. Na pewno jest jednym z najtańszych, jakich miałam okazje używać, a jestem z niego sto razy bardziej zadowolona niż z innych, z wyższej półki. Świetnie matuje, wygląda naturalnie, nie obciąża cery, jest wydajny i mogłabym tak wymieniać jeszcze długo. Zdecydowanie mój numer 1.

Zalety:
- bardzo trwały
- daje naturalne, matowe wykończenie, przy czym nie jest widoczny na buzi
- gąbeczka w komplecie
- solidne, trwałe opakowanie

Wady:
- brak. (ale gdyby miał lusterko w opakowaniu skakałabym ze szczęścia)

Cena: regularna ok. 7 zł, a na promocji w Rossmanie można go kupić nawet taniej

Healthy Balance Bourjois

Healthy Balance Bourjois

Pisałam o nim kilka postów wcześniej - TUTAJ. Kosmetyk, z którego jestem bardzo zadowolona. Posiadam odcień 52 Vanilla - ładnie dopasowuje się do koloru cery, dobrze radzi sobie z matowieniem. Świetnie sprawdza się jako puder do robienia poprawek w ciągu dnia, ponieważ posiada lusterko. Zazwyczaj matuję nim strefę T dwa, max trzy razy dziennie i wciąż wygląda na twarzy naturalnie, nakłada się bardzo cienką, niemalże niezauważalną warstwą.

Zalety:
- daje bardzo naturalny efekt
- jest lekki i nie zapycha 
- ładne kolory, które nie wpadają ani w żółcie ani w różowości
- solidne, ładne, płaskie opakowanie z lusterkiem

Wady:
- cena regularna jest dosyć wysoka jak na puder
- nie zawiera aplikatora
- czasem podkreśla suche skórki

Cena: ok. 40 zł

Naturalny puder sypki Jadwiga do cery tłustej

Naturalny puder sypki Jadwiga

Co prawda mam cerę mieszaną, a nie tłustą, ale i tak postanowiłam w niego zainwestować. Nie używam go na co dzień - jest to dla mnie kosmetyk do zadań specjalnych. Ma ultrakrótką listę składników - nie ma mowy o żadnych zapychających świństwach. Nie stosuję go jako makijażu, ponieważ niestety mat uzyskany przy jego pomocy jest dosyć nijaki i płaski, przez co mało naturalny. Używam go, kiedy na mojej buzi pojawiają się nieproszeni goście, głównie przed okresem. Nakładam go bezpośrednio na serum/krem np podczas weekendów, kiedy jestem w domu i się nie maluję. Świetnie radzi sobie z krostkami i zaczerwieniami, koi i łagodzi problemy skórne, a przy tym nie podrażnia cery. Buzia jest po nim świeża i nieobciążona. Występuje w dwóch wersjach: do cery tłustej i trądzikowej oraz do cery normalnej i suchej. Puder jest transparentny.

Zalety:
- przyspiesza gojenie krostek
- matowi, a jednocześnie odświeża cerę
- ma ogromną pojemność - 30 g. Opakowanie w zasadzie się nie kończy.
- naturalny skład (mieszanka glinek)
- produkt Polski

Wady:
- masakrycznie się pyli i wszędzie się rozsypuje
- opakowanie jest mało praktyczne
- pozostaje widoczny na twarzy

Cena: ok. 25 zł, ale na allegro spokojnie można go kupić za mniej niż 20 zł.


Rimmel Stay Matte

Rimmel Stay Matte

Produkt, który dla wielu dziewczyn okazał się być strzałem w dziesiątkę. Od lat zbiera w większości pozytywne opinie na wizażu, a na promocjach w drogeriach rozchodzi się jak świeże bułeczki. Wiele osób chwali fakt, że jest dostępny w aż sześciu odcieniach, dzięki czemu bez problemu dobierzemy idealny kolor dla siebie. Ja sama byłam mu wierna przez bardzo długi czas i do tej pory ciężko mi przejść obok niego obojętnie, kiedy widzę, że jest akurat przeceniony. Pomimo wcześniejszych zachwytów, obecnie wracam do niego tylko sporadycznie - lubię jego konsystencję i fajny mat, jednak nie podoba mi się jak wygląda na twarzy po kilku godzinach.

Zalety:
- skutecznie matowi
- nie obciąża cery
- ma niezły skład (nie zawiera parabenów)

Wady:
- BARDZO słabe opakowanie. Raczej nadaje się do noszenia w torebce, lubi się samo otwierać.
- brak aplikatora w komplecie
- średnio nadaje się do poprawek w ciągu dnia, przynajmniej w moim przypadku - nałożony w celu zmatowienia cery po kilku godzinach od porannego makijażu jest widoczny na twarzy i nie wygląda naturalnie

Cena: ok. 25 zł ale na promocji spokojnie można go dostać za 17 zł.

***

Przypominam o rozdaniu - zgłosiły się tylko 23 osoby, więc szanse na wygraną są bardzo duże! :) ROZDANIE

12 komentarzy:

  1. Żadnego z tych pudrów nie znam ale Rimmel czeka już u mnie w zapasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko Synergen i Rimmela. Pierwszego nie lubię, Rimmel może być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten puder z Synergen i tez jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Synergen to mój ulubieniec od lat

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez podkładu ale puder u mnie jest na drugim miejscu lecz z żadnym z wymienionych nie miałam do czynienia

    OdpowiedzUsuń
  6. mialam ten 1 i byl calkiem dobry
    fajnie matowil

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuję zakupić ten puder Synegren, jak tylko wykończę z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Puder w moim przypadku to na szczęście rzecz zbędna, ale innym post na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślę, że każda marka, w każdej półce cenowej ma swoje prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosowałam wszystkie te pudry, nie licząc pudru sypkiego Jadwiga :) Synergen jest zdecydowanie moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zużyłam jakieś 6 opakowań tego z Rimmel, ale ostatnio przestawiłam się na Catrice All Mat i polecam bardzo :)
    obserwuję x

    OdpowiedzUsuń
  12. Stay Matte miałam i bardzo lubiłam .Teraz mam Bourjois ale dla mnie odcień Vanilla niestety jest za żółty

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu chcesz się ze mną skontaktować, pisz bezpośrednio na adres tytezmozesz7@gmail.com. Odpowiem na każdą wiadomość :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...