6 listopada 2014

Max Factor 2000 Calorie dramatic look - jak wygląda na rzęsach?

Z tuszem Max Factor 2000 Calories Dramatic Look znamy się już bardzo długo. Za pierwszym razem wypróbowałam go, kiedy był dostępny w drogeriach w cenie 50 zł. Egzemplarz, który posiadam obecnie kosztował mnie zaledwie 19 zł, więc wszystko idzie w dobrym kierunku ;)

Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look

Jeśli chodzi o tusze do rzęs, zdecydowanie jestem wierna marce Maybelline - mam kilku swoich ulubieńców, do których chętnie wracam, a i nowości bardzo chętnie testuję. Jeżeli chcecie przeczytać moje recenzje czterech tuszów Maybelline, zapraszam TUTAJ. Ale dziś nie o tej firmie będzie mowa. Dziś chciałabym Wam przedstawić tusz, do którego wracam po kilku sezonach przerwy, czyli jeden z najbardziej znanych produktów marki Max Factor.

2000 Calories jest kosmetykiem powszechnie znanym i raczej lubianym. Ja po raz pierwszy miałam z nim do czynienia już bardzo dawno temu - szybko się polubiliśmy, jednak wzajemna fascynacja nie trwała długo, ponieważ tusz dosyć szybko wysychał w buteleczce, co przy cenie ponad 50 zł za opakowanie było dla mnie nie do zaakcepotwania. Po bolesnym rozstaniu wróciłam do niego raz jeszcze, dobre kilka miesięcy temu i z tego co pamiętam, byłam nieco rozczarowana, ponieważ efekt na rzęsach był prawie niewidoczny - z perspektywy czasu widzę, że musiałam trafić na jakiś zleżały lub stary produkt, który po prostu nie był w stanie spełnić swojego zadania.

W skrócie o Max Factor 2000 Calories Dramatic Look:
- świetnie pogrubia rzęsy, dając możliwość stopniowania oczekiwanego efektu - nadaje się i na co dzień do delikatnego makijażu i na większe wyjścia, kiedy oczekujemy efektu WOW
- ma wygodną, tradycyjną, gęstą szczoteczkę z włosia - czyli taką, jaką lubię najbardziej. Nie dla mnie silikonowe twory o wymyślnych kształtach.
- ładnie podkręca
- nie kruszy się, nie rozmazuje, jest trwały
- radzi sobie z rozdzieleniem rzęs, nie zostawia grudek
- dobrze się zmywa mleczkiem lub płynem miceralnym
- ma ładny, głęboki kolor
- eleganckie, klasyczne opakowanie
- tak przyjemnie się go nakłada, że można czasem przesadzić z ilością ;)

Generalnie z czystym sumieniem mogę go polecić, jeżeli tak jak mi bardziej zależy Wam na pogrubieniu i podkręceniu rzęs, niż na wydłużeniu ich.

W sumie czego bym nie napisała, to i tak efekty najłatwiej będzie Wam ocenić po prostu na zdjęciach :) Z góry przepraszam za zaczerwienione oczy, jednak na szybko zmywałam poprzedni tusz, aby przed pójściem spać zrobić jeszcze zdjęcia na bloga - a jakby tego było mało, na prawej powiecie wciąż miałam pozostałości po jęczmieniu ;)

(Tak na marginesie - strasznie ciężko jest zrobić zdjęcie oczu nie robiąc jednocześnie zeza...)

Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look


Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look


Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look


Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look


***
Miałyście okazję używać tego tuszu? Może również pisałyście u siebie jego recenzję? Jeżeli tak, będę wdzięczna za linki w komentarzach :)

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten tusz w codziennym makijażu, chociaż dawno już go nie miałam. Używałam zawsze tego z wygiętą szczoteczką :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie zauważyłam, ale pięknie wygląda na Twoich rzęsach. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. No bardzo fajnie wygląda na rzęsach :) Nie miałam go jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jeszcze go nie próbowałam , lecz po efekcie na Tobię , myślę że wart jest zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie Ty masz Cudowne rzęsiska :) Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt na rzęsach jest bardzo fajny :) Kiedyś często używałam tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój codzienny ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale długie rzęsy! :) to efekt maskary, czy bez niej też są takie długie? ;)


    Mogę prosić o poklikanie w linki w nowym poście? Będę wdzięczna ;*
    http://wyprobuj.blogspot.com/2014/11/sheinside-bluza-konkurs-wygraj-bon.html
    _________________
    +KONKURS, możesz zdobyć bon o wartości $100 na zakup ubrań, biżuterii, itp. Zajrzyj, dodaj komentarz i wygraj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez tuszu też są dosyć długie, ale raczej cienkie niestety :) bez tuszu ani rusz :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu chcesz się ze mną skontaktować, pisz bezpośrednio na adres tytezmozesz7@gmail.com. Odpowiem na każdą wiadomość :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...