13 maja 2014

Lakierowa promocja w Drogerii Natura: 1 + 1 GRATIS

Drogeria Natura

Jeżeli po ostatniej promocji w Rossmanie nadal macie poczucie, że wasza kosmetyczka jest w stanie zmieścić kolejną porcję kolorowych lakierów do paznokci, koniecznie wybierzcie się do Drogerii Natura, aby skorzystać z najnowszej oferty. Kupując dowolny lakier do paznokci, drugi otrzymacie gratis. Zapłacić oczywiście trzeba będzie za ten droższy :)


Do mojej kolekcji dołączyła ta dwójka: Miss Sporty Cubbing Colours nr 453 oraz Essence Colour & Go nr 144 (Black is Back).
Miss Sporty, Essence

Biorąc pod uwagę obecną ilość nowości lakierowych w mojej kosmetyczce, naprawdę nie wiem kiedy uda mi się wypróbować wszystkie z nich ;)

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię lakiery Miss Sporty. Ładny jest ten żółty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko uda mi się go wypróbować po zmyciu mięty, wrzucę jakieś zdjęcie;) już w zeszłym sezonie czaiłam się na taki kolor, więc myślę, że mnie nie rozczaruje :)

      Usuń
  2. Czarny nie dla mnie, ale żółty całkiem mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nigdy nie miałam czarnego koloru, ale kupiłam go z myślą o jasnych naklejkach wodnych, których jeszcze nie wykorzystałam ;)

      Usuń
  3. O widzisz!! O tym nie słyszałam ze taka promocja w naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz jak udało mi się znaleźć ;) trzeba skorzystać!

      Usuń
  4. Ja nie idę do Natury o nie :D Poza tym moja Natura jest wybrakowana więc mało bym straciła :D
    Nadal poluję jednak na lakiery z Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wierzę, że wyszłabyś z Natury z pustymi rękami :D

      Usuń
  5. Będę musiała się przejść do Natury ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu chcesz się ze mną skontaktować, pisz bezpośrednio na adres tytezmozesz7@gmail.com. Odpowiem na każdą wiadomość :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...