31 maja 2014

Tajemnicza paczka :)

http://ty-tez-mozesz.blogspot.com/

Wczoraj rano odwiedził mnie kurier. Nie byłam zaskoczona, ponieważ o tym, że przesyłka ruszyła w drogę do mnie dowiedziałam się dwa dni wcześniej. Co znalazłam w tajemniczej paczce? :)
W zeszłym tygodniu dostałam maila z informacją, że zostałam jedną z tysiąca ambasadorek marki Aussie, które będą miały okazję przetestować linię kosmetyków do włosów Aussie Miracle Moist. Jest to linia przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych - zdecydowanie dobrze zrobi moim końcówkom, mocno nadwyrężonym po zimie, oraz mam nadzieję, nawilży włosy i będzie przeciwdziałać puszeniu, z którym często mam problemy. Głównym składnikiem linii Miracle Moist jest olejek z orzecha makadamia, znany ze swoich nawilżających  i odżywczych właściwości.

W skład zestawu, który otrzymałam, wchodzą:
- szampon Aussie Miracle Moist 300 ml
- odżywka Aussie Miracle Moist 250 ml
- Aussie 3-Minute Miracle Reconstructor (intensywna odżywka) 250 ml
- Aussie Spray Miracle Moist 250 ml

Dodatkowo, otrzymałam 10 próbek szamponu (75 ml) oraz 10 próbek intensywnej odżywki (75 ml) - jestem pozytywnie zaskoczona ich pojemnością. Nie są to małe saszetki, a zgrabne miniatury właściwych kosmetyków.

Do tego oczywiście były dołączone wszystkie niezbędne ulotki na temat kosmetyków, przewodnik po projekcie Aussie Miracle Moist oraz książeczka "Twoje badanie opinii", którą będę musiała uzupełnić razem z osobami z którymi podzielę się próbkami. A chętnych koleżanek mam już sporo ;)

Aussie Miracle Moist

Aussie Miracle Moist

Już nie mogę doczekać się testowania!

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, że zostałam wybrana do udziału w projekcie, ponieważ na stronie http://www.trnd.com/pl/ zarejestrowałam się zaledwie 10 dni temu. Mam swoje konto również na innych stronach tego typu, ale jest to pierwsza, która zaproponowała mi udział w badaniu. Jeżeli chciałybyście również dołączyć do społeczności testerów, możecie zarejestrować się bezpośrednio na stronie http://www.trnd.com/pl/ lub zostawić swój adres e-mail w komentarzu, a wtedy prześlę Wam zaproszenie :)

23 komentarze:

  1. To wygląda świetnie :D Już się zarejestrowałam i czekam na kolejny projekt ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Również się dostałam. Jestem bardzo zadowolona i zaczęłam już testować.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszałam się jednak mi się nie udało, a szkoda. Paczka ambasadorska jest świetna, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moja pierwsza paczka, więc naprawdę się cieszę, że się udało :)

      Usuń
  4. super zawartość, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, wow! Gratki! Szkoda, że nie wiedziałam o tym tez bym się zgłosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych testów i pozytywnych wyników. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna przesyłka. Nie wiedziałam nawet o istnieniu tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ale dużo tego :) Teraz weszłam na tą stronę i o dziwo miałam konto! Ale nawet nie pamiętałam ;) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak często mam, że zakładam gdzieś konto i potem o tym zapominam ;)

      Usuń
  10. Wow, super paczuszka :) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajjj, ale świetna sprawa, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zawartość paczki. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu chcesz się ze mną skontaktować, pisz bezpośrednio na adres tytezmozesz7@gmail.com. Odpowiem na każdą wiadomość :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...