12 maja 2014

"Mint Project" Celebrity Nails od Wibo na nowy tydzień

Wibo, Golden Rose
Nowy manicure robię najczęściej w niedzielę i zazwyczaj noszę go aż do następnego weekendu. Tym razem postanowiłam postawić na miętę w nieco ulepszonym wydaniu, czyli ze zdobieniami. 

Po opiłowaniu paznokci zastosowałam preparat zmiękczający skórki marki Lovely, następnie baza Miss Sporty. Po wyschnięciu naniosłam dwie warstwy lakieru - jaśniejszy to Celebrity Nails od Wibo, kolor Mint Project, natomiast ciemniejszy to Golden Rose Rich Color nr 19. Jeżeli chodzi o moje wrażenia z używania nowości od Wibo, to jestem trochę rozczarowana. Pędzelek jest bardzo cienki, a lakier przy pierwszym malowaniu mocno smuży. Na szczęście przy drugiej warstwie jest zdecydowanie lepiej. Ciekawa jestem jeszcze jego trwałości - zobaczymy, czy wytrzyma do przyszłego weekendu. W roli top coatu ponownie Nail Expert od Miss Sporty. 

Do zdobień już po raz trzeci użyłam naklejek wodnych, które coraz bardziej mi się podobają :) O poprzednich próbach ich stosowania możecie przeczytać TUTAJ oraz TUTAJ

Poniżej zdjęcia kosmetyków, których użyłam:
1.Lovely Cuticle exfoliator; 2.Golden Rose Rich Color 19; 3.Miss Sporty Nail Expert; 4.Wibo Celebrity Nails Mint Project
1.Lovely Cuticle exfoliator; 2.Golden Rose Rich Color 19; 3.Miss Sporty Nail Expert; 4.Wibo Celebrity Nails Mint Project

A oto efekt końcowy:

Wibo, Golden Rose

Wibo, Golden Rose

Lubicie nosić miętę na paznokciach? :)

6 komentarzy:

  1. Prześliczne pazurki! Też bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy odrobina wprawy i cierpliwosci i naprawde można wyczarować na paznokciach cuda:) byle się nie zniechęcać jak nie wychodzi:)

      Usuń
  2. Bardzo ładne kolory i świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że tak jak ja jesteś fanką mięty na paznokciach;) to jeden z moich ulubionych kolorów.

      Usuń
  3. Naklejki świetnie wszystko dopełniają. Chciałabym aby moje paznokciowe zdobienia wytrzymywały aż tydzień :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszysyko zaleźy od użytego lakieru, ale 6-7 dni mój manicure prawie zawsze trzyma się bez odprysków:) dużo zależy też od stanu paznokci :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu chcesz się ze mną skontaktować, pisz bezpośrednio na adres tytezmozesz7@gmail.com. Odpowiem na każdą wiadomość :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...