8 maja 2014

Najnowsze przeceny w Reserved: -20%, -30%, -50%



Po kosmetycznym szaleństwie zakupowym, które zaproponowały nam w ostatnim czasie najpopularniejsze sieci drogerii, czas wybrać się do sklepów odzieżowych, aby uzupełnić braki w naszych szafach :)

Ciekawą ofertę wprowadziła nasza rodzima marka - Reserved. Promocja, której szczegóły widzicie na zdjęciu dotyczy na razie tylko i wyłącznie artykułów już przecenionych z kolekcji damskiej i męskiej, a także akcesoriów oraz bielizny. Oferta obowiązuje do odwołania tylko w sklepach stacjonarnych. 

Dodatkowo, w dniach 10-11 maja podczas zakupów w sklepie internetowym Reserved, wpisując kod GLAM2014 zrobicie zakupy 20% taniej :)

Lubicie ubrania z Reserved? Ja zdecydowanie tak, więc już nie mogę się doczekać momentu, kiedy uda mi się skorzystać z promocji! :)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajna promocja, może po coś się wybiorę, bo widziałam niedawno w Reserved kilka fajnych ciuszków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam upatrzone spodnie, więc będzie okazja trochę zaoszczędzić:) masz jakieś konkretne "cele"?:)

      Usuń
  2. ooo nie wiedziałam , że taka jest:)


    ps. a u mnie ? NEON GREEN na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Jeśli masz jakieś pytania lub po prostu chcesz się ze mną skontaktować, pisz bezpośrednio na adres tytezmozesz7@gmail.com. Odpowiem na każdą wiadomość :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...